Saturday 4 March 2017

BoereOorlog Gebed

06 April 2017

Vooraand van Boere Oorlog


Die is nie 'n oorlog wat ons voor gewens het nie, maar enige politieke ontleder kon dit voorspel dus rus die las van die krisis vierkantig op die skouers van FW De Klerk en Roelf Meyer. Die vyand is onbekend want daar is so baie biljoeners wat graag skaak speel met mense se lewens en populasie beheer en kos voorrade voorhou dat ons nie sal weet wie werklik agter Julius Malema se lafaard politiek skuil nie.




Vanoggend probeer ek 'n gebed skryf. Ek is nie 'n prediker nie en ook nie 'n gesalfde nie. So die beste wat ek mee kan opkom
"Hemelse Vader in U naam vra ons wysheid en verdraagsaamheid in die tye van nood waar ons voor 'n onbekende vyand staan."
Ek glo in die krag van gebed. Ek glo waar twee of meer persone bymekaar kom in Sy Naam is Die Skepper teenwoordig.
Ek glo dat as ons haat(rasse) afsweer sal Hy ons die pad wys.
Ek glo nie haat spraak is 'n oorlog mondering nie.
Ek weet ek sal my bloed skenk om enige aanslag teen die Blanke Volk af te weer.
So al wat ek Hom kan vra is vir wysheid en verdraagsaamheid ...
Die res het ek reeds voor opleiding ontvang en sal ek dit so gebruik na die beste van my vermoeë.

Hier is Herrie se voorstel. Jou woorde is mooi en edel dankie Herrie ...
Herrie Louw Hier staan ons voor die Heilige God van hemel en aarde om 'n gelofte aan Hom te doen, dat, as Hy ons sal beskerm en ons vyand in ons hand sal gee, ons die dag en datum elke jaar as 'n dankdag soos 'n Sabbat sal deurbring; en dat ons 'n huis tot Sy eer sal oprig waar dit Hom behaag, en dat ons ook aan ons kinders sal sê dat hulle met ons daarin moet deel tot nagedagtenis ook vir die opkomende geslagte. Want die eer van Sy naam sal verheerlik word deur die roem en die eer van oorwinning aan Hom te gee.
Sad
Reply
1
1 min
Petrus Viviers daai een kan ek nie met 'n goeie hart doen nie ... die volk het die gelofte van 16 December gebreek

No comments:

Post a Comment

BUSH MECHANICS - The Original film

Travel & Information Directory |  4u2stay  |  Cars4Sale  |  Property 4 Sale  |  Fishing Report  | Die Manne Kan Nee kyk ...

Best Stories